wtorek, 18 stycznia 2011

Wiejski domek?

Ten dom został zaprojektowany przez brytyjską projektantkę wnętrz Helen Green i znalazł się w kategorii "Country house", ale jak dla mnie jest to bardzo eleganci i nowoczesny wiejski dom z akcentami rustykalnymi.
Jadalnia wygląda na bardzo wygodą. Fajny zestaw siedzisk zamiast tradycyjnego zestawu jednakowych krzeseł. Podobają mi się belki pod sufitem (które nie "przygniatają" i podłoga (zapewne tylko wyglądająca na leciwą...).
Kuchnia jest bardzo prosta i chyba najbardziej rustykalna ze wszystkich pomieszczeń w tym domu.


Bardzo przytulny salon - oczywiście utrzymany w kolorystyce całego domu. Podoba mi się pomysł pomalowania ściany za regałem na ciemny, szary kolor.

W sypialni urzekł mnie zagłówek...



W łazience fajnie wygląda kontrast nowoczesnej wanny odwołującej się formą do tradycji i dość tradycyjnej boazerii na ścianach.


A w takim zakątku na pewno miło jest pracować... :-)

Zdjęcia pochodzą ze strony: www.helengreendesign.com

2 komentarze:

  1. Piękna "wiejska posiadłość", piszę w przenośni ponieważ wiejskie ma wg mnie tylko akcenty a dominuje tu coraz to bardziej- miejski szyk.. Dla mnie wspaniałe- szczególnie jadalnia i pomieszczenie do pracy....
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam! :-)
    Pozdrawiam,
    Martyna

    OdpowiedzUsuń